16 Nisan 2010 Cuma

6 yorum:

S dedi ki...

biz 5 aydir yazi bekleyek. elimize gecen ne olsun ? sahin k ?

Adsız dedi ki...

5 ay sonra bir yaşam belirtisi bir umut. şahin k bütün mik okurlarına sikup yaptı ve bu bana çok iyi geldi...

Adsız dedi ki...

oldu mu şimdi bu ?

Adsız dedi ki...

senin yazı yazma ihtimaline sıçayım saygılarımla

Adsız dedi ki...

hacı özledim valla özledim hergün giriyorum siteye döne döne kaç kere okumuşumdur yazıları saymaktan üşendim gel aq

Jupiter dedi ki...

Bu kamuoyu için bir duyuru, biz böbrek satın almakla ilgileniyoruz ve hastalarımızı kurtarabilmek için farklı böbrek bağışçılarıyla çalışmak istiyoruz, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin; hastamıza böbrek bağışı için eşleşme ve her ödülü büyük ödüller bekliyor.
E-postamızda bize ulaşın: jupitermedicalcentreinc@gmail.com
veya whatsapp'ta bizimle iletişime geçin: +1 (515) 293-5520